2011. március 11., péntek

erre-arra


Bongiorno a tutti! Az utóbbi napokban kicsit beszippantott Róma. Karnevál, bulik, éjszakázás, délig alvás, sulikihagyás… Egy biztos, a pálinka a legjobb szocializáló eszköz! :D Tegnap este hivatalosak voltunk portugál barátainkhoz egy vacsorára. Kimondottan jó volt! Az azt követő buliban jónéhány magyarral is összefutottunk. Egyikükkel bőszen elkezdtem olaszul társalogni, hogy ki vagyok honnan merre, mire mosolyogva megszólal „szia, Ági vagyok!” :P :) Amúgy itt ennek a jelmezben bulizásnak igen nagy divatja van. Esténként az utcák megtelnek mindenféle lénnyel. 

Ezt a metrózást már említettem, de továbbra is ki vagyok akadva rajta. Egyik reggel elhatároztam, hogy oké, kemény leszek és bemegyek az első órára. A laza 40 perces utat kb 1,5 óra alatt tettem meg. A metrón az emberek, mint a heringek, de az utakon is eluralkodik gyorsan a káosz. Mellesleg egy kis gazdasági összehasonlítás: otthon egy havi diákbérlet 3850 Ft, itt pedig 18 euro, azaz 4950 Ft (1 euro = 275 Ft-tal számolva). Ha az egyszerű, hétköznapi termékek árával összehasonlítjuk, ez nem olyan sok. Vagy inkább otthon drága. Néhány spanyol erasmusos volt Pesten nemrég, és oda meg vissza voltak attól, hogy otthon milyen jó a tömegközlekedés.

A suli érdekessége, hogy az információáramlás rosszabb, mint a Külkeren. Nembaj, már volt hol edződni. :P Eddig úgy tudtam, hogy nincs semmi Neptun szerű online cucc, erre ma jött egy e-mail egy jelszóval, hogy jelentkezzek be és intézzem a tárgyaimat/vizsgáimat ott. Áhán… szal mégis van ilyesmi!

U.i.: Ildi néninek, a fodrásznak, és nekem elég hasonló lehet a telefonszámunk... Egy fazon pár havonta felhív, hogy "csókolom Ildi néni, hajat szeretnék vágatni, mikor tetszik ráérni?" :P Legközelebb tényleg adok neki időpontot! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése