2011. április 13., szerda

Útmutató

Eznemalmafa... Faja, hogy itt narancsfák vannak az utcákon! :)
Kicsilány ó sziahelló, álljunk össze, mint két kicsi lego! ááá ez a vacak a fülembe ragadt tegnap óta! :P :D De csak is kizárólag az MR2 Akusztik verzió!!! A szöveg még így is pfff sekélyes, de nem is tudtam hogy Herrer Sárának ilyen jó hangja van! :)

Nos, kicsit elvesztem mostanság. Utazgattam erre-arra. :) Hol is kezdjem…
Először is voltam Genovában! ESN-es szervezéssel. 7 óra buszozás. A probléma csak az volt, hogy én nem nagyon vagyok busz-szabványméret. Úgyhogy a lábamat folyamatosan hajtogattam egyre kisebbre, hogy elférjek. Persze egy percet se tudtam aludni útközben. A mi társaságunk egy hostelben volt elszállásolva, ami a hegyen volt. A dolgot színesítette, hogy amikor nagy nehezen felkavarodtunk a busszal a hajtűkanyarokon és szűk utcákon, közölték, hogy vááárosnézééés, dobjuk le a cuccainkat és uccu neki! Yeah.x1 Oké, fogmosás a mosdóban meg gyors dezodoros „fürdés” mindenkinek és készen is állunk. De öm… hát sztárjk van (ezt az olaszok amúgy „szeretik”…) Yeah!x2 Leballagtunk körbejártuk a kikötőt, a várost, néhány múzeumot, lejártuk a lábunk. Háhán, de a hostel nem jön vissza hozzánk, úgyhogy visszamásztunk a hegyre. Yeah!x3 :D akkor végre megkaptuk a szobánkat és tudtunk aludni 1 órát. Amúgy megérte! Genováról azt hittem, hogy egy csúnya ipari város. De nem! Hangulatos, szűk kis utcák, szökőkutak, hatalmas kikötő, szép épületek. Szóval adta! 
Az első nap sikerült kicsit, ahogy Tomi barátom mondaná, bekaratézni, így a másnapi kiránduláson a hegyről le, hegyre fel, éles kanyar jobbra-balra buszos úton élethalál harcot vívtam… :P Mentünk Cinque Terrébe. Wow! Gyönyörű hely! Meredek sziklafal, égszínkék, tündöklő tenger, olyan kis falvacskák, amikben megállt az idő. Meseszép, legalábbis nekem nagyon tetszett. A fantasztikus napsütéses időnek köszönhetően az egyik partszakaszon ledobtuk a cipőt és nyááá mezítláb rohangálni a tengerben!!! (légyszi ne utáljatok :P :) ). Fáradtan, de törve nem értünk vissza a hostelbe, utána tusolás és go to the party. Előtte kis alapozás, jóféle félegyházi barackpálinkával. Itt zajlott egy kedves kis beszélgetésrészlet német és belga barátunk között, miután a német srác a felest lehúzva könnybe lábadt szemmel, prüszkölve megjegyezte, hogy igen erős a cucc.
-    Mostanában nem nagyon ittam 13%-nál erősebb piát.
-    Hah… pedig nem ártana. Ettől kinőne a mellszőröd!
xD Amúgy a pálinka szocializációs hatását gondolom nem kell ecsetelnem. :) Hajnalban, mikor hazaértünk, a csapat nagy része már aludt. Ekkor a folyosón mi még bőszen Edith Piafot énekeltünk! Ami az én francia tudásommal javarészt csak annyi volt, hogy laaaalalalalaaaaa lalalaaaaa (La Vie En Rose…) :D 
Utolsó nap hazaút közben beugrottunk Portofinoba, ismét egy gyönyörű szép partszakasz, telis tele luxusjachtokkal.
Összegezve, kimondottan élveztem az utat, jó társaság, gyönyörű helyek. Bátran ajánlom, ha valaki arrafele akar kiruccanni.


Azóta múlthéten hazarepültem kishazánkba. Imádnivaló barátnő, anyu/apu/nagymama főztje, otthoni légkör feltöltött kicsit. :)

Tegnap marketing óra kezdete előtt egy órával Zsófi megkérdezte, elmegyünk-e múzeumba? Ugyanis most ingyenesek a héten. Én persze kapva kaptam az alkalmon, hogy nyugodtabb lelkiismerettel lógjak el egy órát, hiszen a kultúra jegyében teszem. Elmentünk egy, a Terminihez közel levő múzeumba (Terme di Diocleziano). Hátöm… szép szép, meg érdekes, hogy soksok száz meg ezer éve már miket tudtak csinálni ezek a latin gyerekek, de a sok levágott fejű római (szobor) annyira most nem hozott lázba. Utána benéztünk egy templomba (Santa Maria degli Angeli e dei Martiri). Hát az WooooW! Szóval az kárpótolt. :)

De nem nagyon tudok a fenekemen maradni. Tegnap este összeült a portugál-görög-magyar tanács és megszerveztünk egy rövid kiruccanást Firenzébe a hétvégére. Szóval Firenze coming soon. Utána pedig az esti koktélozás során csak nem egy Külkeresbe botlok?! Kicsi a világ. :)
Csak akkor bulizom ha úgy van, és holnap úgy lesz! nah jó abbahagyom ezt a számot :D :D :D


Akinek nem ízlett annak itt egy másik régebbi muzsika :)

Ez az szobor gondolom nem az ókori Rómából való :D (amúgy Genovában található)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése