2011. február 28., hétfő

Előzetes: tegnap körbejártuk Zsófival kicsit a központot. Trevi kút, Pantheon, Piazza Popolo stb. A legnagyobb flesh, amit mindenféleképpen ki akarok itt próbálni, az a Pantheon oszlopainál borozni! Egy csomó fiatal ott ücsörgött az oszlopok lábánál sörrel-borral megáldva. Lassan jön a jó idő meg a padon ülve ivászat ideje :)
A mai napi bolyongás is meg volt. A közlekedés alapján ez a város egy káosz! Az autók, motorosok, gyalogosok szabálytalanul jönnek mennek, a dudaszó konstans. Nem tudom, hogy maradnak életben a rómaiak az utcákon! :P :) Felfedeztük a sulit. Képzeljetek el egy hatalmas egyetemi városrészt, ahol csak sulik meg fiatalok vannak. Nemrossz. A suli kicsit szoci, de elmegy. Ügyintézés is simán ment (kopkopkop). Kaptunk dombornyomott (!) menzakártyát, amivel, ha minden igaz, 2 euro (!!!) egy ebéd a menzán. 

Fura amúgy, hogy a sulinak nincs netes rendszere, mint a Neptun. Oké, így végül is nincs minek összeomlania, de egyenlőre fogalmam sincs mikor vannak az óráim... Bár legutolsó értesüléseim szerint 90%-uk délután kezdődik! :D
Jah és ma megkaptam a szobámat. Tágas, faja!
Az idő egyébként rettenetes... Ha beborul, hideg lesz, még nagykabátban is. Ha kisüt a nap, szinte rövidujjúban lehet flangálni. Nah meg az eső kiszámíthatatlan. Tegnap frankón el is áztam.
Hazafele jövet bevásároltam. Ejha, nem kicioccó... De nem ám! 25 eurót ott hagytam a Coopban pár napi hideg élelemért. De a tejeknél megörültem hogy a sulim logója rajta van az egyiken! :D
Miután a leglényegesebb képeket feltöltöttem, majd teszek fel Picasa-ra is! :D Az itt lesz oldalt. 
Sajnos a netem hol van hol nincs és 23:00 után megszakad reggelig. :P Senki nem tudja honnan jön ez a vezetéknélküli net. :)

2 megjegyzés:

  1. Követlek...muhahaha :D
    Érezzed nagyon jól magadat Dávidka ne depizzél nekem mert nem hozok vodkát :P
    kisse

    VálaszTörlés
  2. Jólvan KissE, értettem! :D Te már kint vagy?

    VálaszTörlés