2011. február 27., vasárnap

Episode 1

Nahhátmostakkor holisvanazaRóma? A tegnapi repülés adta, szép tiszta időnk volt. Leszámítva a mögöttünk ülő "cukkermókus" afrohajú fekete kiskölök ikerpárt, akik egész út alatt vérnyogtak, visongtak és rángatták az üléstámlát, jó utunk volt! :D Fiumicino egy bazinagy reptér de meglett a transzferbusz.
Borsos árú taxizás (basszus ezek tényleg életveszélyesen vezetnek!) hajnalban hazaestem. A tulaj korrektnek tűnik.Van még itt egy spanyol lány, Gio ("Gíó" és nem "Dzsó") akinek a szobáját megkapom majd. Ő holnapután utazik haza asszem. Addig egy kisebb szobában vagyok - heh lelóg 20 centit a lában az ágyról :D
Reggel - hát, hm, jó, 11-kor - felkeltem. (mentségemre szolgáljon a tegnapi 3 órás alvás egy Brains koncert miatt! ). Éssss sehol senki :O Se kulcs, se helyismeret, se telefon. Eléggé anyátlannak éreztem magam... Kicsi vagyok, éhes vagyok! Segítsetek Vuknak a kisrókának! Aztán megtaláltam egy kiírást a konyhában hogy van kaja a hűtőben meg itt vannak a kulcsok plusz egy telót is itthagyott nekem ha valami baj lenne. :) Most azért még megvárom a tulajt aki nemsokára hazaér hogy mi hol van itt a környéken. Eddig elég depis voltam, de most felcsaptam egy Parov Stelar albumot és úgy döntöttem hogy nem jó a hozzáállásom és fakkyeah elvégre itt vagyok Rómában! Szal most újult erővel állok a nap elé. Délután elméletileg Zsófiella principessaval szétnézünk a központban.


Jah és igen, itt a reklám helye! :D
Partneroldalak:
Meg majd még akiét időközben megtudom! :)

1 megjegyzés: